MTK Synchronisatie
Stel, je sluit nu een Exact Online koppeling of Aflettermodule af, dan start de synchronisatie vanaf vandaag. Je mist dan de orders binnen Exact van de voorgaande periode. Met de dienst MTK (Met Terugwerkende Kracht) Synchronisatie kunnen we ook deze informatie voor je synchroniseren. Bij een webshopkoppeling (bijvoorbeeld Magento of Lightspeed) kan er tot één jaar gesynchroniseerd worden en bij de Aflettermodule zelfs tot twee jaar terug. Wel zo handig!
Let op: Deze dienst kan alleen worden afgenomen wanneer je koppeling of Aflettermodule actief is. Voor de Aflettermodules is de MTK Synchronisatie alleen mogelijk bij Mollie, Adyen, MultiSafePay, Bol.com, CCV, Pay. en Buckaroo. Bij de overige PSP’s kun je de bestanden zelf handmatig downloaden en inlezen, ook met terugwerkende kracht. Wil je liever dat wij dit voor je doen of je erbij helpen? Kies dan voor onze dienst Business Consultancy.
Prijzen
Koppeling
- Orders synchroniseren
- Prijsstelling in vier varianten
- Tot maximaal twee jaar terug
- Inclusief test & controle
Aflettermodule
- Betaalbatches synchroniseren
- Prijsstelling in vier varianten
- Tot maximaal twee jaar terug
- Inclusief test & controle
Let op: de producten van Exact maken gebruik van rate limits. Het toepassen van de MTK-synchronisatie kan van invloed zijn op het bereiken van deze limieten. Meer informatie lees je hier.
Veel gestelde vragen
Hoe lang kan ik met terugwerkende kracht synchroniseren?
Bij de webshopkoppelingen (o.a. Magento, Lightspeed en WooCommerce) kun je tot maximaal één jaar terug synchroniseren. Bij de Aflettermodule is het mogelijk om zelfs twee jaar terug te synchroniseren.
Let op: deze dienst kan alleen afgenomen worden wanneer je koppeling/Aflettermodule actief is.
Is deze dienst geschikt voor alle Aflettermodules?
Nee, alleen voor de aflettermodules van Mollie, Adyen, MultiSafePay, Bol.com, CCV, PAY. en Buckaroo. Bij de overige PSP’s kun je de bestanden zelf handmatig downloaden en inlezen, ook met terugwerkende kracht. Wil je toch liever dat wij dit voor je doen of je erbij helpen, kies dan voor onze dienst Business Consultancy
Ik heb artikelnummers gewijzigd, kan ik nog steeds gebruik maken van deze dienst?
Deze producten worden helaas niet gesynchroniseerd.
Ik heb een algemene vraag, een vraag over het abonnement en/of een vraag betreft de installatie.
Ga dan naar ons Helpcenter. Hier vind je een overzicht met de meest gestelde vragen.