MTK Synchronisatie

Stel, je sluit nu een Exact Online koppeling of Aflettermodule af, dan start de synchronisatie vanaf vandaag. Je mist dan de orders binnen Exact van de voorgaande periode. Met de dienst MTK (Met Terugwerkende Kracht) Synchronisatie kunnen we ook deze informatie voor je synchroniseren. Bij een webshopkoppeling (bijvoorbeeld Magento of Lightspeed) kan er tot één jaar gesynchroniseerd worden en bij de Aflettermodule zelfs tot twee jaar terug. Wel zo handig!

Let op: Deze dienst kan alleen worden afgenomen wanneer je koppeling of Aflettermodule actief is. Voor de Aflettermodules is de MTK Synchronisatie alleen mogelijk bij Mollie, Adyen, MultiSafePay, Bol.com, CCV, Pay. en Buckaroo. Bij de overige PSP’s kun je de bestanden zelf handmatig downloaden en inlezen, ook met terugwerkende kracht. Wil je liever dat wij dit voor je doen of je erbij helpen? Kies dan voor onze dienst Business Consultancy.

xcore koppeling interface apps voorbeeld

Prijzen

Koppeling

€ 75/ per xCore koppeling
Prijs is een vanafprijs, zie onderstaande staffel
Voordelen
  • Orders synchroniseren
  • Prijsstelling in vier varianten
  • Tot maximaal twee jaar terug
  • Inclusief test & controle

Aflettermodule

€ 75/ per module
Prijs is een vanafprijs, zie onderstaande staffel
Voordelen
  • Betaalbatches synchroniseren
  • Prijsstelling in vier varianten
  • Tot maximaal twee jaar terug
  • Inclusief test & controle
Bestellen - Diensten MTK SYNC

Je gegevens

Je bestelling

Prijzen zijn exclusief 21% btw en eenmalig per actieve koppeling.

Voorwaarden

Datum:

Verificatievraag

Maanden synchroniseren
Prijs
1 t/m 3 maanden terug
€75,-
4 t/m 7 maanden terug
€125,-
8 t/m 11 maanden terug
€175,-
12 maanden terug
De genoemde prijs is voor 12 maanden terug synchroniseren. Wil je meer dan twaalf maanden terug synchroniseren? Neem dan contact met ons op.
€250,-
Prijzen zijn eenmalig en per actieve koppeling/Aflettermodule.

Veel gestelde vragen

Hoe lang kan ik met terugwerkende kracht synchroniseren?

Is deze dienst geschikt voor alle Aflettermodules?

Ik heb artikelnummers gewijzigd, kan ik nog steeds gebruik maken van deze dienst?

Ik heb een algemene vraag, een vraag over het abonnement en/of een vraag betreft de installatie.